jmelanie.blogg.se

I november

Kategori: Allmänt

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade så nu är det dags igen! Kan dra lite kort vad som hänt den senaste tiden. Vi har varit på Pub Crawl, där vi besökte tre klubbar och innan det firade vi en som heter Johan. Var en rolig kväll. I lördags firade vi lite Halloween. Det var riktigt kul att se alla som hade kläpp upp, vissa mer än andra. Tre killar vi umgås med en hel del hade klätt ut sig till clowner, riktigt bra sådana. En tjej som bor i samma hus som oss, blev så rädd när hon såg dem att hon sprang ifrån och började gråta. Hon hade en ritkig fobi mot clowner.. Annars hade folk klätt ut sig till allt från tjejer i blöjor, kossor, hockeyspelare, domare, jordgubbar och så vidare;)
 
Annars har det njutits lite, pluggar väldigt mycket, så lite roligheter får man vekrligen hitta på, exemeplvis en sådan här goding
 
Okej, till den här veckan. Haha Fyfasen, min dag igår började INTE bra.. I torsdags skulle jag nämligen ha en presentation klockan 8.30. Är inte direkt någon favoritsyssla så jag såg väl inte direkt fram emot den här stunden, speciellt inte när man ska prata på engelska. I alla fall, jag kände mig helt okej förberedd, så jag och mina fyra andra gruppmedlemmar gjorde redovisningen av en artikel i kursen Marketing Management. Efter presentationen lackade vår lärare fyllständigt ut, hon var nästan så upprörd att det såg ut som hon skulle börja gråta när som helst. Nu efteråt vet jag inte ritkigt precis vad det var hon var upprörd över, men något i stil med:
  • Att vi hade missuppfattat några P:n (marketing mix)
  • Vi skulle jobba mer som en grupp, ifrågasatte om alla hade läst artikeln
  • Skällde ut resten av klassen för att de inte hade några frågor
  • Att de borde ha någon fråga eftersom detta var den kortaste artikeln av alla vi har, och om det är någon de borde läsa så är det den här. 
  • OSV
Det var helt galet, och konstigt, på självaste Halloween.. På tisdag får vi se vad vi får för betyg, om viens blir godkända på den här delen men det hoppas jag verkligen. Det som är positivt är att jag iaf klarat de 4 testen vi haft än så länge, och fått resultat över förväntan så det känns iaf bra :)
 
Tidigare i veckan tog jag kort på läraren som vi fick en utskällning utav.. 
 
 
Dagen var inte över där, promenerade bort till gymmet för att springa av mig lite. Genar över en gräsplätt, och vad händer inte då? Jo såklart är det världens lerplätt där, och med converse kan ni väl tänka er hur det gick.. Med vita byxor dagen till ära också. Gjorde världens vurpa men skyndade mig upp och vände mig om för att se om någon såg, såg ingen, trodde jag. Men som jag kanske nämnt tidigare, så finns det en sida på facebook som heter "Spotted at UNB", där folk anonymt skriver om de tycker någon ser bra ut, typ. Haha fick denna bilden skickad till mig efter att jag hade kommit hem, inte okej!! 
 
 
 
Nu ska jag spela fotboll med ett gäng här! Kul sådär 20.00 en fredagskväll ;)
 
 

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Hahahahaha dagens skratt!
    Fan va kul!

    Svar: Hahah tur att man kan glädja någon ;)
    jmelanie.blogg.se

    2013-11-02 | 09:12:40
  • Anonym säger:

    Ha ha så pinsamt;) big brother ser dig;) Du skriver väldigt bra och medryckande, lätt att tänka sig in i det du skriver;) jätte skönt att läsa att ni under omständigheterna ändå har det bra... Trotts massa plugg och en knäpp lärare. Ha det bäst många kramizar från mamma

    2013-11-04 | 23:25:56

Kommentera inlägget här: