jmelanie.blogg.se

Run for the Cure, rUN Buddies

Kategori: Allmänt

Okej, så idag har jag haft ont i både ben och rumpan.. Fyfasiken vad trött jag var efter att jag gick i mål igår efter att sprungit 5 km. Kändes svimfärdig men efter sisådär 10 minuter kändes det betydligt bättre och jag var riktigt stolt över min prestation och alla andra i mitt lag, rUN Buddies! Tror det var cirka 1200 deltagare med, och en som heter Johan blev totalt sett 7:a och Sara blev 2:a av damerna, så grymt! Själv tror jag att jag blev 4-5 av damerna, och jag klarade mitt mål som var att springa under 25 minuter, sprang på 24.30(!!). Egentligen ännu bättre då det tog några sekunder att stoppa runkeepern ;) Var en riktigt bra söndag, ett skönt avbrott från pluggandet, vilket känns too much. Jag saknar det svenska systemet.. 
 
Imorgon, 13.30 svensk tid, skriver jag mitt andra test, och detta känns inte alls lika bra men det löser sig alltid :) Ha det bra där hemma!! Kram Melanie
 
 

Kommentarer

  • Martin Johansson säger:

    Jättebra placering sitter själv på Malta igen. Jag o Mamma ska spela SM om 9 dagar under tiden tränar vi
    på vanliga liveturrar.

    Svar: Tack!! Lycka till :D
    jmelanie.blogg.se

    2013-10-08 | 17:41:54
  • Anonym säger:

    Bra jobbat....Klart allt löser sig..Har alltid varit mitt motto också..Tummen upp för dig...<3 många kramizar mamma

    2013-10-10 | 23:03:50

Kommentera inlägget här: