jmelanie.blogg.se

Run for the cure

Kategori: Allmänt

Idag om 5 timmar ska jag och ett gäng här springa ett lopp på 5 kilometer. Går nog bra, kan inte påstå att jag ser fram emot det men det är bara att köra. Bara man tar sig i mål så! Har sagt att jag har ett mål att springa på under 25 minuter, får väl se på det;) Uppdatering om det kommer senare.
 
 
Igår var vi och såg en basketmatch. Träffade några av spelarna i motståndslandet tidigare under dagen. Cirka 150 cm jämfört med cirka 210 ;)
 
 
 

Kommentarer

  • Martin Johansson säger:

    Idag fick jag komplex på frukosten på hotellet först en dansk bodybuilder som hade muskler på överkroppen som var det värsta jag har sett men det var en liten tröst att hans cader var som mina så han såg lite komisk ut.
    Sen kom den längsta killen jag har sett någonsin han var
    minst 230cm kanske 240cm alla bara stirrade på honom
    Han spelade nog basket måste googla om jag kan hitta han annars måste jag fråga han imorgon om jag träffar han. Fortsätt nu med uppdateringar på din blogg det uppskattas`!

    Svar: Haha antar att det är mamma som skriver och inte pappa?;) Jag ska fortsätta uppdatera! Roligt med kommentarer! ha det så bra i Malta och var försiktig ute i solen! Kram
    jmelanie.blogg.se

    2013-10-08 | 17:51:54

Kommentera inlägget här: